Doprava a platba
Jak nakupovat
- Z katalogu produktů nebo pomocí vyhledávání zboží si vyberte produkt který si chcete koupit.
- Vybraný produkt pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku. V Košíku zkontrolujte, jestli košík obsahuje vše, co potřebujete.
- Pokud jste registrovanými zákazníky stačí se přihlásit, pokud nejste registrovanými zákazníky – zaregistrujte se.
- Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady který Vám vyhovuje.
- Nyní po zkontrolování všech dodacích údajů stačí jen objednávku potvrdit stisknutím tlačítka "Vytvořit objednávku".
O úspěšném přijetí objednávky budete informováni doručeným e-mailem s rekapitulací vaší objednávky.
Některé produkty mají tu vlastnost, že automaticky nesou tzv. "poštovné zdarma" tj. v případě objednání dané položky je celý nákup bez poštovného nezávisle na velikosti objednávky (celý proces je automaticky hlídán systémem e-shopu). Při objednání zboží za více než 1499 korun českých hradíme veškeré náklady na dopravu za Vás (platí pro přepravu GLS a Zásilkovny).
Doprava
Přepravce | Částka | Cena poštovného | |
---|---|---|---|
GLS | Expresní dodání - dobírka |
1 - 1 499 Kč | 123 Kč |
Expresní dodání - převodem na účet - platba kartou online |
88 Kč | ||
Zásilkovna | Dodání do výdejních ČR - dobírka |
1 - 1 499 Kč | 95 Kč |
Dodání do výdejních ČR - převodem, platba kartou |
60 Kč | ||
Osobní odběr | Prodejna: Horní Nová Ves 276, 507 81 Lázně Bělohrad |
- | Zdarma |
Dobírka není účtována při objednávce převyšující |
10 000 Kč | Zdarma |
- Při objednání zboží za 0 - 10 000 Kč dobírkou platba 35 Kč za dobírku.
- Při objednání zboží 10 000 Kč a výše hradíme dobírečné za vás.
- Doprava do 24 hod platí pro objednávky zadané max. do 12 hod.
Platba
-
Platební kartou - zdarma
V případě chyby karty prosím opakujte objednávku. -
Dobírkou
nejrychlejší způsob = na nic nečekáme a zboží ihned odesíláme, vy jej zaplatíte dopravci, který vám je přiveze. -
Převodem
Odeslání od nás je okamžité, pokud od Vás obdržíme kopii příkazu o provedené úhradě přímo z vaší banky stačí vyplnit náš e-mail info@jtf.cz či přeposlat avízo. -
Hotově, nebo platební kartou - při osobním převzetí
ZDARMA
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate.
Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s.
pro případné reklamace nebo dotazy k platbám
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Výměna zboží
Přiložte průvodní dopis, kde uveďte:
- číslo objednávky
- název (množství) vraceného zboží
- důvod vrácení
- číslo účtu kam chcete vrátit peníze
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze vyměnit za jiné do 14 dnů bez udání důvodu.
Konzultace možná na info@jtf.cz či na online chatu na našich stránkách v pravém rohu dole.
V případě vady zboží řešíme reklamaci okamžitou výměnou a zasíláme nový kus.
Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky
- zboží musí být vráceno v původním obalu
- nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)
- zboží musí být kompletní, jak vám bylo od nás dodáno
- nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodán
V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku. V případě přeplatku vracíme přeplatek na váš účet. V případě, že žádáte výměnu zboží, toto zboží k nám nikdy nezasílejte formou dobírky – dobírky nebudou převzaty.
Odevzdání Zásilkovně
Zdarma pouze v případě výměny, nebo reklamace zboží.
V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě vám bude naúčtován poplatek 50 Kč.
Obsluze Zásilkovny nahlaste ID: 96591681
Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady.
Pobočky Zásilkovny: www.zasilkovna.cz/pobocky
Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
Tonerynáplně a.s.Horní Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
Česká republika
Vrácení zboží
Přiložte průvodní dopis, kde uveďte:
- číslo objednávky
- název (množství) vraceného zboží
- důvod vrácení
- číslo účtu kam chcete vrátit peníz
Pokud vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů bez udání důvodů. Konzultace možná na info@jtf.cz či na online chatu na našich stránkách v pravém rohu dole.
Tento nárok máte i na objednávky realizované po internetu s osobním odběrem. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 367/2000 Sb.
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). Částka za vrácené zboží vám bude zaslána zpět převodem na váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Viktor Grydil - www.jtforal.cz, právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (uvedení do původního stavu). Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu (správné zabalení apod.)
Odevzdání Zásilkovně
V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě bude naúčtován poplatek 50 Kč.
Obsluze Zásilkovny nahlaste ID: 96591681
Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady.
Pobočky Zásilkovny: www.zasilkovna.cz/pobocky
Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
Tonerynáplně a.s.
Horní Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
Česká republika
Zboží nezasílejte na dobírku!!! Dobírky nebudou převzaty.
Poškozená zásilka
Poškozená dodávka je dodávka mechanicky poškozená (zjistíte mechanické poškození některého z produktů). Konzultace je možná na info@jtf.cz či na online chatu na našich stránkách v pravém rohu dole.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
GLS a Zásilkovna
- Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce,
je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů emailem na info@jtf.cz či na online chatu. - Obratem budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody,
ohledně zaslání potřebných náležitosti včetně fotografií poškozeného zboží. - Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.
REKLAMACE - stručný návod
Konzultace možná na info@jtf.cz či na online chatu na našich stránkách v pravém rohu dole.
- Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.jtforal.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a uvedeným popisem závady.
- Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
- Zákazník je povinen předložit reklamované zboží v odpovídajícím stavu a nepoškozené.
Upozornění:
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Tonerynáplně a.s. je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny
(Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím
(v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář.
Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
Tonerynáplně a.s.
Horní Nová Ves 276
507 81 Lázně Bělohrad
Česká republika
Odevzdání Zásilkovně - Zdarma pouze v případě výměny, nebo reklamace zboží.
V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě vám bude naúčtován poplatek 50 Kč.
Obsluze Zásilkovny nahlaste ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady. Přiložte prosím vyplněný reklamační formulář.
Pobočky Zásilkovny: www.zasilkovna.cz/pobocky
Jak správně zabalit balík pro jeho bezpečnou přepravu?
V tomto odkazu se dozvíte, jak správně zabalit zásilku pro jeho bezpečnou přepravu:
GLS kurýrem a pro přepravu Zásilkovna
V případě, že dojde k poškození zásilky a není zabalena dle výše uvedeného návodu, bude poškozená zásilka a následná reklamace ze strany přepravních společností zamítnuta.